Alla inlägg den 29 mars 2011

Av rockadog - 29 mars 2011 15:40

Har äntligen fått feedback på Engelska B och ligger betygsmässigt på MVG! 

och i Svenska B på MVG, psykologi på VG och Religion på VG. 
Är helt nöjd! Nu väntar några veckor av ännu mer studier eftersom jag ska validera A-kurser och tenta upp A-kurser i massor! Kommer absolut bli gråhårig! 


Blir inget Ängelholm i helgen, tågbiljetterna kostar 1000 kr enkel resa i andra klass och det är alldeles för mycket för en helg tycker jag.
Nästa helg ska vi till Stockholm på fest däremot, helgen därpå är det utställning, helgen därpå är det seniorfest för mig, sen är det valborg, sen börjar maj månad och fattigmånaden som den också kallas, 5-6 födelsedagar och det är en ekomånad för plånboken. Coralin ska ha kalas på Lekochbus-landet så vi slipper kaoset här hemma åtminstone. Sen blir det ändå kalas för släkten här hemma, men då på helgen och då fyller ändå Magnus år så det blir kombinerat, syrror fyller också år och så pappa och Magnus vän som fyller 30.....sa jag att det är eko i plånboken i maj? 

Juni = sommarlov och utställningar, hundträning och stugan! Åka båt och fira midsommar! LÄNGTAR!
Juli blir det samma som Juni! Augusti ska jag och Linus  vara redo för lk1 och även ha koll på hur man för sig i utställningsringarna. 

Hösten = tävla! Lydnad och utställning. Vi ska också komma igång med spår och sök! 

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14 15
16
17
18 19 20
21 22 23 24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards