Alla inlägg under oktober 2010

Av rockadog - 31 oktober 2010 23:03
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av rockadog - 31 oktober 2010 09:20
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av rockadog - 30 oktober 2010 12:53

Önskar vi er!   

Av rockadog - 29 oktober 2010 17:46

   Riktigt läbbiga ser dom ut! 

I mitten är det crispiga runda chockladkex (så det låter som att man biter i ett finger också), sen är det mandelmassa runt och så en halva mandel som nagel. Funderade ju på att doppa änden i röd karamellfärg men barnen som kommer är nog lite för små för att uppskatta det... :) 

Av rockadog - 29 oktober 2010 11:04
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av rockadog - 28 oktober 2010 19:25

Idag har allt gått i ett. Har knappt suttit ner mer än en sekund åt gången utan bara kört hit och dit och handlat, lämnat, hämtat flera gånger om. Men nu är dom kastrater alla tre. Eller alla våra djur är det faktiskt! 

Eddie lyfte på benet på senaste promenaden och gick skapligt okey ändå, för att vara så nyopererad. Inne har han passat på att kissa i vår säng.... 


Katterna är inne i duschrummet, där det redan stinker kattpiss! Yäck! Men jag ska städa rent innan vi går och lägger oss och byta filtar och handdukar. Hade ju bäddat mjukt åt dom på en stor yta och det behövdes verkligen, båda var helt out när vi kom hem. Sen kissade Kex på sig ganska direkt också. Lilla pluttan. 


Sen fick jag ett paket som jag väntat på, så imorn ska jag göra alla mina beställningar klara. Fick bli en liten mellandag på arbete idag med tanke på hur allt gått i ett. Måste storhandla också, för vi ska ha en liten barnhalloweenfest på lördag. Bjuda på fingrar, öronvax och kanske lite kattbajs! 

Så det blir till att baka imorn också!!! Och Oboy!? Hmmm det blir ingen rolig dag imorn heller, får kanske leja Helen till att pyssla med Oboy imorn då. 


Lördag är det fest, från 14 och till läggdags :) Blir skoj hoppas jag!! 


Söndag är Oboydag! Och så måste jag sy klart hundförarbältena. Ska skicka dom nästa vecka är det tänkt. Sen måste jag lägga nästan hela november åt att sy ihop sådant jag kan sälja på basaren som är sista helgen i november. Ska göra några smycken också så jag kommer ha fullt upp. 


Imorn ska jag också vara hos sjukgymnasten kl 9 och sen skifta däck kl 11. Lunch, shopping, bak också ja.... hua! 

Av rockadog - 28 oktober 2010 09:05
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av rockadog - 27 oktober 2010 11:27

   "Busunge" kan ni väl kanske gissa vem som inspirerade till? 

Alla brickorna till salu....  :) 

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<<
Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards