Alla inlägg under maj 2013

Av rockadog - 25 maj 2013 21:39

Idag har vi firat pappas födelsedag! Minigolf, glass och grillat! Toppat med strålande sol!!
Dessutom utklassade jag familjen och vann på minigolfen!

Av rockadog - 21 maj 2013 21:56

Imorn ska jag jobba, på riktigt, ett betalt jobb hos en arbetsgivare!
Det är bara typ 5 år sedan jag gjorde det!!!!
Men det känns riktigt bra faktiskt, älskar ju att vara på min blivande arbetsplats :)

Av rockadog - 20 maj 2013 17:10

Jag lyckades ju paja höften när jag sprang för två veckor sedan. Efter konsultation med läkare har jag nu köpt mig ett par fotriktiga skor! Joya är märket och jag älskar dom redan, helt underbart mjuka och sköna att gå i :) sen att de inte är världens snyggaste skiter jag i, jag går så mycket så även om de var dyra så tjänar min kropp på investeringen :)

Av rockadog - 10 maj 2013 14:11

Min älskade stinkande fantastiska pruttande vackra underbara Linus

Av rockadog - 7 maj 2013 21:59

Idag, för ca två timmar sen, fick jag för mig att dra ut och jogga! Sagt och gjort, hundarna fick följa med!
Förstår inte riktigt hur jag ska överleva utan alla tre en månad?
Men Eddie är nog inte en flyghund och Bambi måste mogna mer....
Hursomhelst så ligger jag däckad i soffan nu... Dusch på G! Orkade ca 2 km och det var jäkligt bra tycker jag :)

Av rockadog - 6 maj 2013 22:39

Idag blev jag äntligen klar med soffan! Nu är jag klar med mina största projekt, innan sommaren ens börjat!!!

Jag har lite to-do kvar dock;
Röja ut ett förråd (inkl sälja, sortera, slänga)
Måla skohyllan
Måla lilla byrån och sälja den
Måla eller byta ut köksmöblerna
Byta gardiner i vardagsrummet
Sälja kökssoffan såklart :)

Får se hur mycket jag orkar och hinner, om 6 veckor är vi i Spanien :)

Av rockadog - 6 maj 2013 07:34

Målade färdigt kökssoffan, idag ska de kläs om :)
Målade soffbordet och sålde det!
Målade parksoffan och möblerade om på baksidan!
Målade bänken och satte ut lite blommor, satte upp krukor och sopade verandan!

Vi grillade och åt ute! När jag gick och la mig såg jag att jag hade bränt mig i solen!

Av rockadog - 5 maj 2013 10:56

Rent generellt är jag omgiven av människor jag tycker om, som finns i mitt liv för att deras värderingar och livsval är så bra så jag är stolt över vår vänskap. Men det finns också det där urvalet av människor i mitt liv, som jag inte valt, som bara finns där. Där människorna inte gör aktiva val öht utan bara verkar vara fast i något sorts livstraggel. Inte verkar de ha några drömmar heller, något att eftersträva, eller förverkliga!
Måste man kanske hitta sig själv för att vilja något? Eller hittar man sig själv när man vill och eftersträvar något!?

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4 5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards