Alla inlägg under april 2013

Av rockadog - 29 april 2013 21:12

Idag gick jag hem efter lunch... Ont i kroppen och känner mig febrig och allmänt kass. Har vilat hela eftermiddagen och känner mig något bättre, eller eg inte men tror jag bara är trött. Vill verkligen inte vara sjuk nu :/
Ställer klockan och hoppas på frisk kropp imorn!!!

Av rockadog - 28 april 2013 09:22

Två veckor av fem är färdiga på praktiken och här ligger jag och längtar efter morgondagen! Det är sååå kul och jag trivs så himla bra. Är ju helt slut när jag slutar men det är inte tråkigt alls!!!

Igår träffade vi finaste ia! Älskade hunden blir så glad när vi kommer, nästan så jag hinner tvivla på om jag gjorde rätt, men så vänder hon på klacken och går in och lägger sig i sin säng :) hon trivs!

Av rockadog - 27 april 2013 10:24

I torsdags fyllde jag 31 år... 31 liksom!!! Det känns lite gammalt faktiskt!
Hade en helt underbar dag som började med tårta, sång och paket i sängen! Sen iväg till praktiken där jag, som vanligt, hade en superkul dag, sen hämtade jag hundar och barn och åkte till c's dans! Efter den gick vi till restaurang creperiet där vi åt middag (Magnus jobbade ju), fikade och sen gick vi och shoppade :)
Så härlig dag från början till slut! C's mamma A lånar ju vår rabatt och hon hade gjort så fint så jag höll på att svimma!!! Hon får pyssla och dona hela året nu, jag hinner inte och har ju baksidan plus stugan att ta hand om!

Av rockadog - 23 april 2013 21:52

Nu är biljetter köpta och boende betalt!!!!! En månad i Spanien och det ska bli så himla skööööööööönt!!!!!!

Av rockadog - 21 april 2013 11:55

I spanien, en månad! Kan inte tro att det är sant!!!! Som jag saknat mitt älsklingsland!
Drömde inatt att vi flyttade ner dit...
I den här trädgården kommer jag alltså vara en månad!

Av rockadog - 20 april 2013 23:57

Färgat och klippt

Av rockadog - 20 april 2013 23:56

"Livet är inte alltid så jävla demokratiskt"

Så himla bra citat !

Av rockadog - 20 april 2013 15:27

En vecka avklarad på praktiken, det har varit jätteroligt och jag trivs som fisken faktiskt. Det är ett nytt spännande koncept och det tilltalar faktiskt mig :) 
Upp varje morgon före sju, så jag har somnat tidigt varje kväll! Har ju Linus på dagis så de röda små rara hundarna har inte krävt mer än vi orkat heller, Linus har ju rätt mycket energi och behöver en helt annan stimulans och det blir ju så att jag känner mig väldigt otillräcklig när jag inte orkar. 
Igår fick jag veta att jag inte har någon allergi, inga brister eller något som kunde hittas i förra veckans prover, frisk? Men jag får ju göra ett pricktest för jag HAR ju pollenallergi! 
Igår var jag ju hos frisören också, nu är jag VÄLDIGT mörkhårig och ser enligt de som sett mig, ut som cleopatra :P 
Det blev utgång igår så jag är lite seg idag, men har målat kökssoffan vit, första lagret ivf. Det lär nog behövas minst 3 lager. Får se om jag hinner måla färdigt den nu under helgen! 

Annars tänkte jag försöka hinna rida imorn, samt prova ta Oboy på släp! 

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards