Alla inlägg den 10 mars 2011

Av rockadog - 10 mars 2011 11:33

Jag ska döpa om det lilla kräket till SLADDO! PADDO kan han också få heta för när han INTE TUGGAR AV ALLA DYRA SLADDAR I HEMMET så ligger han som en fet padda och jäser.... för han ÄTER OCH ÄTER OCH ÄTER! 

MIN DATORSLADD ÄR HELT AV!!!!! 699 KRONOR FÖR MINDRE ÄN FEM VECKOR SEN!!!!!!!!!! 

*svär en rad väldigt fula ord* 


Av rockadog - 10 mars 2011 10:58

Igår fick jag mig en liten funderare när vi hade varit ute. Linus ignorerade mig för första gången för att äta fågelfrön!!! Han har ju absolut inte fått någon stimulans att tala om senaste veckan. Det är trååååkiga långa dagar för en liten pigg valp! Igår körde jag lite frishaping. Klickade på det mesta men hade bestämt mig för att det var ryggläge som var intressant igen (som i måndags tror jag det var) och Linus var med på noterna direkt. Han slänger sig på rygg och ålar!! 

Klickade också på att snurra runt och att buga. Hoppas vi kan få lite mer tips på lägret nästa vecka. För nu är vi verkligen i uruselt träningsskick, dom kommer ju slänga ut oss! Det enda som jag lyckats med ordentligt på dom här sex veckorna är ensamhetsträningen. Han är otroligt snäll att lämna hemma. Hundmöte hade vi ju igår och Ratto gastade som vanligt, men Linus var tyst, så han verkar ha återgått till sitt lugna jag där ivf. Sitt kan han jättebra. Fritt följ och något som kallas cirkelträning har vi provat på och det går toppen. Allt går jättebra när det är TRÄNING! Men vardagsgrejerna är inte många. 

Tur att han är smart, för vi har ju många år på oss att lära in fel och sen traggla för att få det rätt   På lördag ska Magnus få filma oss när vi tränar. Tycker att JAG lär mig massor på att se hur jag gör... för ofta har man ju massa konstigheter för sig som man inte tänker på. 

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14 15
16
17
18 19 20
21 22 23 24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards