Alla inlägg under juli 2012

Av rockadog - 28 juli 2012 15:31

Herregud vad dagarna går fort!
I onsdags var det varmt och vi var och badade hela dagen! M jobbar så fruktansvärt mycket så den mesta tiden går åt att hålla barnen sysselsatta! När han väl är hemma så är det ett himla Jehu att få hemmet att inte se ut som ett bombnedslag. Däremellan sticker jag in hundträning och hästarna! Umgås med vänner, vad är det? Tur jag har c här ovan, annars hade jag blivit helt isolerad!
Men igår hade R 30-årsfest och vi hade skitkul! Jisses vad jag skrattade och ännu mer jisses, så onykter jag blev! Kom hem vid 02 och hela världen var en karusell, men sen sov jag till 9 ivf! Sen kom vi iväg på lapskträff och det var jättekul! Nu är det sängläge och återhämtning som gäller! Hoppas på åska också, himla kvavt idag!

Av rockadog - 27 juli 2012 09:34

Triss är bra :)

Av rockadog - 25 juli 2012 10:27

Igår em hade vi gått runt i den kvava luften allt för länge! Vi åkte till lången, där det inte var en människa! Det blåste visserligen, men vi badade ändå:) bambi gick lugnt i, sen simmade hon ett varv! Myshunden!

Sen måste jag berätta något roligt, i förrgår så var Magnus ute med Linus, hör att Linus skäller på nåt, men när jag tittade ut så sitter han med flygplansöron. Magnus stod bredvid och konverserade med honom. Och jag såg att Magnus sa nåt i stil med "tycker du inte det?" och så ser jag Linus svans sopa asfalten i full rulle :) Linus är så underbar på det sättet(och många andra sätt) han uppför sig som om han förstod varenda ord!

Idag är det sol och över 25 grader varmt! Jag tänker inte klaga!!!! Äntligen en endaste sommardag!!!!!!

Av rockadog - 24 juli 2012 14:07

Kan det inte ta och bli riktig sommarvärme snart? Sol och bad har verkligen inte präglat den här sommaren!!!

Linus har fått lite roligt på sistone, spårkväll med Cissi och Lotka i lördags och utflykt till agilitytävling igår. Han var smittad av min dåliga dag igår och vi var lite väl osynkade. Men det blev ändå lite träning i fotgående och stå under gång men mest tystträning. Grabben sov gott sen kan jag lova:)

Bambi har gått från en vek liten tuss i hörnan till världens största tjuv och bushund! Hon plockar och bär runt på allt hon hittar och brallar mer och mer:) hon tycker att män kan hålla sig sig på långt avstånd! Och bilåkning går inte alls:/
Men men, vi får väl se om hon blir en keeper eller ej....?!
Eddie tycker att hon är rolig ivf, de två leker rätt bra måste jag säga :)

Av rockadog - 20 juli 2012 10:29

Igår var jag ute i stallet och pysslade med båda hästarna. Man kan inte tro skillnaden på oboy nu och för några månader sedan.
Löslongerade honom i korallen och det gick jättebra. Han var superglad och busade lite mellan varven. Men roligt hade vi :)

Sen tog jag in Kittchen och sadlade på. Red 10 min i paddocken och sen började hon dansa runt helt hysterisk. Hoppade av och kollade henne och då var hon full av bromsar på hela magen!
Så tog in och sadlade av, får nog köpa något starkare mot flyfäna!

Av rockadog - 19 juli 2012 12:23

Igår kom lilla Bambi hem till oss. Hon är en grekisk gatuhund född i februari. Hon ser ut som en blandning mellan saluki och tax! Liten, typ 40 hög och väger ca 10 kg. Hon älskar barnen och är superlugn hela tiden. Kissar och bajsar ute, sov hela natten i soffan! Är obrydd i att lämnas.
Hur länge hon stannar är osäkert, men just nu vill vi behålla henne för evigt!

Av rockadog - 17 juli 2012 08:38

Äntligen äntligen är appen här!!!!!

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24 25
26
27 28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards