Alla inlägg den 24 mars 2011

Av rockadog - 24 mars 2011 13:54

så har jag: 

* tränat Linus
* lekt med alla tre hundarna
* sorterat, märkt och packat kläder och saker inför klädbytardag på lördag
* tittat på den här och skrattat två gånger
 .... och även: 
* glömt äta lunch så nu är jag trött, labil och väldigt, väldigt hungrig
* ignorerat behov av städning igen....
* hittat två överkast till dubbelsängen som jag glömt bort
* tittat på fotografier och längtat till stugan
* surfat runt på olika sidor och irriterat mig över att dom inte uppdateras så ofta
* knackat på hos grannen som inte är hemma
* kollat brevlådan två gånger
* druckit kaffe
* pillat mig i naveln
* läst tidningen
* städat en garderob
* svurit över förrådets oreda
* funderat över när jag ska hämta barnen
* läst en fråga i hemprovet och konstaterat att jag GÖR DET SEN....
* ringt veterinären i Nyköping för att få Rattos testresultat för förra året hitskickat
* bokat tid för provtagning på måndag för Ratto (lever och njurstatus)
* stirrat på en fråga till på hemprovet och funderat över om jag ska orka skriva svaret?
* klippt märkningslappar till kläderna som jag ska sälja på lördag
* funderat på att lägga ut katternas saker på annons....
* tryck på Ä varje gång istället för * och börjar irritera mig över att jag inte kan tangentbordet efter snart ett år med datorn!
Ä för i .......


Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14 15
16
17
18 19 20
21 22 23 24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards