Alla inlägg den 6 mars 2011

Av rockadog - 6 mars 2011 10:39

Jag börjar känna mig bättre såhär dagtid, har ont i kroppen men inte lika mycket som det varit tidigare dagar. Febern kom igår kväll så jag vågar inte riktigt hoppas på att jag börjar bli frisk. Magnus börjar bli risig nu också men han måste verkligen ner till Ängelholm idag så det blir en tuff vecka nu. 

Båda barnen fick feber igår och har haft x antal febertoppar inatt också. Jag gick ut och la mig i soffan vid 3 för det var som att ligga i en kamin här inne. 

 Inatt kunde jag inte drömma annat än sjuka scenarium där han inte fanns. Bara att aldrig mer kunna klappa honom på hans mjuka päls, snurra hans mjuka öron mellan fingrarna, vakna av att han står och stirrar på mig för att få lägga sig under täcket, se in i hans kloka ögon.... hur gör alla andra? Är det bara jag som är så sjukt dålig på att släppa taget och bara låta honom somna in ? 

Det är ju RATTO liksom.... min älskade Ratto. 

  

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14 15
16
17
18 19 20
21 22 23 24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards