Alla inlägg under september 2012

Av rockadog - 23 september 2012 20:59

Emil har haft sina vackra lockar så länge nu, men på sista tiden har det hängt ner och stört honom massa. Idag klättrade han upp i min famn och drog i håret och sa "mamma jag vill klippa mig". Sagt och gjort! Han är ju sockersöt utan lockarna, ser så stor ut!
Ni får ett bildregn, längst ner är en bild från förra helgen:)

Bloppis-annons
Av rockadog - 21 september 2012 14:22

Svart sadel, strl 17" och normal bomvidd (mot smal?). Inkl blått nytvättat schabrak, stigläder, säkerhetsstigbyglar och sadelgjord. 
Sadeln har legat på varmblod och fullblod och är jätteskön att sitta i! Den är allround mot dressyr och i fint skick! Märket är ett tyskt märke, Trend - kloster beim. Begagnade ligger de normalt på 3500 kr men jag säljer denna för 1800:- då den bara är i vägen. 

Har även en brun sadel, Globus, 17" vid bom. Har legat på kallblod och är också mycket skön att sitta i. Den säljs utan tillbehör för 600 kr. 

Har även en helt ny sadelgjord med lapp kvar, 120 cm lång. 150 kr. 

Två pessoabett- 80 kr st. 
Ett tungfelsbett 50 kr. 

Vintertäcke blårutigt, nytvättat och lagat kantband. 200 kr. 
1 brunt termotäcke, jättefint skick, 300 kr. 
1 rött termotäcke 50 kr
1 brunt regntäcke jättefint skick 200 kr
1 grått ländtäcke 100 kr
4-5 schabrak strl full, något för dressyr. 50 kr st. 
Alla täcken är nytvättade! 

Ett aachenträns strl full i svart läder, jättefint! 180 kr. 

Allt finns i Örebro (inte utanför). 


Hästar & Ridsport, Säljes - Örebro (Örebro län)
Pris:    50:-
 
Av rockadog - 18 september 2012 00:15

I fredags blev vår älskade Emil 4 år! Helt galet vad fort tiden går!
Han hade en toppendag och blev firad och strålade hela dagen! Bästa presenten var hans nya cykel! Han har kunnat cykla utan stödhjul ett bra tag nu så han behöver en rejäl och fin cykel:)

Av rockadog - 17 september 2012 20:55

Förra veckan frågade C mig om jag ville köpa tillbaka Lycka. Hon är ju rätt så jättegravid och tiden räcker inte riktigt till. Jag har ju lånat Lycka i flera veckor och trivs jättebra med henne så svaret blev ju givetvis ja:) så nu är jag ägare till två pållar igen :)
Var ute idag och tog lite bilder på älsklingarna!

Av rockadog - 17 september 2012 20:49

UNI lördags åkte jag och Magnus till Ängelholm för att fira vännernas bröllop! Det blev en härligt dag och kväll! Vi dansade massa och hade jättekul!

Av rockadog - 6 september 2012 20:29

Idag fick hon somna in. Det gick lugnt och fint till. Kändes helt rätt för hennes skull, nu slipper hon ha ont i sina hovar! Jag tycker att det känns tomt, sorgligt och så blir jag så ledsen över hur så många negligerade henne innan jag fick henne. Hon borde fått somna in för många år sen.

Av rockadog - 4 september 2012 09:15

I lördags var vi (jag och barnen) på kalas hos N. Jättekul och så överraskade kära bror med att vara där, tillsammans med sin tjej:)
Vi hade supertrevligt och sen åt vi middag hos mamma.
I söndags åt jag och barnen lunch hos pappa och sen mötte vi upp Magnus, bror plus tjej vid oset och gick en halvmil:)
Natten till igår blev inte som planerat, vid midnatt började jag spy, förstod rätt snabbt att det var vinterkräkis eftersom jag trodde jag skulle dö!
Efter 12 timmar hade jag missat min första skoldag på uni men slutat spy ivf. Mår fortfarande inte bra, ingen ork:( igår kväll började båda barnen kräkas också, stackarna:( men båda är pigga idag!
Förutom jag så blev mamma, bror plus tjej, Rebecca, Berndt, Nathalie, kiira, Levi och hans sjuka också... Så inget snällt virus:(
Magnus står fortfarande på benen, hoppas han slipper skiten!

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards