Alla inlägg den 9 mars 2011

Av rockadog - 9 mars 2011 12:44

Åh vad jag är piggare idag! 

Tog Coccilana igår och somnade vid 22, sen vaknade vi vid 08!!! Det var välbehövligt. Idag hostar jag upp stora fina slem/snorklumpar och svär över att låta som en jag vet inte vad-patient. 
Barnen hostar också men ingen feber alls! Skitväder ute och vi har inte varit ute på promenad än, men vi ska väl ut på en ordentlig så småningom. Emil har slarvat bort hemnyckeln igen så vi är strandade hemma..... är det inte det ena så är det det andra.....


Linus var dålig i magen imorse, tror det beror på nytt tuggben han fick igår. Sen dess har han inte bajsat så jag vet inte om det är löst fortfarande...

Annars ska han ju ha en eloge för sitt temperament alltså! En vecka utan rolig matte. Varav 4 dagar har varit helt utan ordentliga promenader. Han har pysslat runt och hittat snorpapper att göra konfetti av, tuggat lite sladdar och tjatat om extra mat. Men inte varit JOBBIG. Än så länge inga grå hår och han är faktiskt mest bara underbar hela tiden!

Det roligaste med honom nu är när han flyger upp i soffan för att KELA! Och bara pussar en i hela ansiktet! Sååååå go är han!   


Ratto är pigg som en lärka nu, så fort jag började känna mig bättre så är han bättre! Som vanligt... och snart är han väl 20 år och fortfarande som idag!? *önskedrömmer*

Eddie den lilla skiten har bitit mig två gånger senaste dagarna. Igår skulle jag lägga på locket till kattmaten (tunnan) och han städade golvet bredvid! då bara klippte han helt utan förvarning i armen på mig. Knäpphund. Sen kom han på sig och slängde bak öronen och vickade på knorren och tyckte att det var inte alls meningen...... jäjä...


På fredag kommer Magnus hem! Och på lördag är det kalas för kusinen (barnens) och på söndag åker vi till Stockholm för att gratta Maria som fyller 30 på fredag!!! På måndag är Emils dagis stängt och vi ska till BVC och jag måste på något sätt komma iväg till skolan och göra två muntliga redovisningar... och sen är det tisdag och VALPLÄGER!!!!!!!!!!!

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14 15
16
17
18 19 20
21 22 23 24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards