Alla inlägg den 8 mars 2011

MVG

Av rockadog - 8 mars 2011 18:16

Jag är såååå glaaaaad! För jag fick MVG på provet i svenska! 

   Jag längtar efter sommaren nu!!! 

Vill inte vara sjuk längre! Det gör så ont att hosta och barnen har feber och hostar fortfarande! Puh pust. Jobbigt jobbigt. 

Ia är hos Coralins dagiskompis nu. Dom är såååå glada. Dom brukade passa henne förr när pappa hade Ia och behövde hundvakt. Synd att dom inte kan ha hund på heltid för dom skulle verkligen vara toppenägare till en söt liten hund! Men jag får väl vara glad över att dom hjälper till såhär istället, det är såååå skönt med lite avlastning. Linus kanske får åka till uppfödarmatte några dagar, vi ska höras imorn. Jag skulle ljuga om jag sa att jag har energi att orka med djuren nu. Har knappt energi att gå ut i köket liksom. Ratto och Eddie blir hemma ivf och dom är välhärdade efter alla år med mig. Förr hade jag mensvärk som var fruktansvärd, låg alltid däckad minst ett dygn. Dom har alltid varit tappra mina grabbar. 

Nä nu blir det  vila framför en film!

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14 15
16
17
18 19 20
21 22 23 24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards