Alla inlägg den 18 februari 2011

Av rockadog - 18 februari 2011 20:42

Eddie har ju lite olika taktik beroende på hur sugen han är på att ha pirayan i hälarna... här har vi boaormstekniken:

Av rockadog - 18 februari 2011 10:47

Idag är jag lite gnällig. Eller väldigt gnällig. Emil har ju varit sjuk hela veckan och det är trångt i sängen om nätterna. Dessutom har jag haft äckligt mycket skolarbete och då blir det många timmar med böcker/läsning/dator vilket leder till väldigt ajjig nacke och rygg. Och det är liksom inte lilla söta värken som går bort med en alvedon, nejnej, det är knivarna som börjar i nacken, går upp i huvudet och ner i hela ryggen. Och det deprimerande är att när det gör såhär ont så kan jag ta en alvedon och en ipren, men till vad för nytta? 4-5 timmar utan smärta? Och sen lika ont igen... 

Det är inte ens värt det!

Hundarna har hitills fått överleva med tomtkiss och Magnus kommer hem om ca 3 timmar. Båda barnen är hemma eftersom jag inte vill släpa ut Emil när han hade feber inatt. Kan inte påstå att jag gillar den här dagen alls... 

Det enda positiva är väl att Magnus glömde släppa in Linus i sovrummet imorse innan han åkte. Liten valp trodde han var lämnad, gnisslade en stund men sen hade han asat fram en av mina stövlar och somnat. Duktiga valpen sov sen i 2,5 timmar tills vi vaknade :) Inget ylande, skällande eller mer gnissel än första minutrarna liksom. Det är ju jätteskönt!!! Sen när Coralin vaknade och öppnade dörren så blev han ju jääääätteglad och kom in i sovrummet med öronen på sidorna och propellersvans! Duktiga, duktiga Linus! 

I skrivande stund ligger han och sover, med tassarna upp mot soffan och nosen under soffan. Han har verkligen knasiga sovstilar ;) 

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4 5 6
7 8 9 10
11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22
23
24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards