Alla inlägg den 16 februari 2011

Av rockadog - 16 februari 2011 20:46

Kom på att jag ju faktiskt har ett utmärkt bord att plugga på, men jag har typ två fulla flyttkartonger med läder kvar... som måste säljas av först! Får inte plats! 

Har ju 2 färdiga hundförarbälten... och massa koppel, några påbörjade väskor och något skärp som nästan är klart. Men jag hinner verkligen inte marknadsföra något alls nu! Plugg plugg, valp, valp och så givetvis barn och karl och allt sånt! 

      

Ett av hundförarbältena som är färdiga, ett halsband som är typ 44 cm utspänt och så ett kombinerat halsband och koppel. Ett sånt har jag på Linus nu, för han har lite issues med att knäppa på och av halsband och jag orkar inte bråka alla gånger... enkelt och smidigt att tra över huvudet är det här ivf. 

Men blocket är värdelöst, har försökt två gånger och knappt sålt något. Bara tassar och facebook som funkat okey hitills... inte för att jag ansträngt mig SÅ mycket... men ändå... 

Här är det första jag gjorde i läder, Magnus skärp! Blev ju så himla missnöjd med flygplanet men det var roligt att göra ändå. Han använder det fortfarande :) 

  

Av rockadog - 16 februari 2011 18:25

Har ju lagt upp bilder lite överallt nu känns det som... 

     
Tugga ben i köket är gott! 

Konfetti ville störa i plugget! Sötnosan! 

      

Tre olika liggstilar: Trött storebror, slapp gammelhund, nyfiken valp! 

 
*

Han älskar som sagt mina tofflor!!

         

Promenad med Ia och Linus igår! 

                                    Jag är SÅ fascinerad av min fantastiskt söta valp!!!    

Av rockadog - 16 februari 2011 08:29

Igår blev ju lillpojken 11 veckor! Tycker att han är världens vackraste!!! 

   *extremt partisk* 


Dagen igår blev lugn! Som vanligt igen m a o! Det var skönt! 

Däremot var han dålig i magen hela dagen och det har fortsatt idag. Vi försöker med torrfoder nu till lunch men jag börjar misstänka att det får bli veterinär ändå. Han ser inte ett dugg påverkad ut men något stämmer ju inte! 

Bajset är nästan kolsvart och löst..... enligt vad jag lärt mig så tar han ju inte upp det järnrika, så troligen borde det tyda på att det är fel sammansättning i färskfodret... fel balans !? Så det blir torrfoder åt lilla hjärtat, vilket vi skulle köpt igår men Magnus kom hem så sent och jag är strandad hemma med sjuka Emil. Så fort dom öppnar idag (10) så ska vi köpa torrfoder! Eddie åt ju Nutro Choice som valp/unghund och sedan i flera år, som komplement till fodax. Sen har jag ju gett orijen till dom, som komplement... eftersom dom mått så bra på fodax och sett toppen ut i päls och hull! 

Tänk om det vore enkelt med foder?! 


Fler bilder kommer, så fort jag fått upp ett bättre samarbete med min kära iphone4.... som jag inte är så kär i egentligen. Den är nämnligen en ren mardröm för en klumpfingrig person som jag själv. Det blir inte bättre av att all text är pytteliten och inte ens glasögonen hjälper ju! Kameran däremot är superb! (se ovan liksom) Och sen finns det ju en hel del bra appar och sånt som faktiskt är användbara och det är skönt att inte behöva datorn för att kolla mail eller så... 


Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4 5 6
7 8 9 10
11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22
23
24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards