Alla inlägg den 28 april 2011

Av rockadog - 28 april 2011 12:49

Idag:
* påbörja hemprov 
* hundpromenad och lunch - nu? 
* lämna bil för städ kl 14:30
* skola 17-19

Imorn:
* plugga på provet
* packa inför helgen (åt alla fyra plus alla tre hundarna)
* hämta läderbeställning i Kumla

Nästa vecka är ännu mer kaos!
Måndag kommer vi hem från stugan
Tisdag måste jag plugga på psykologiprovsfrågorna... x antal sidor som inte ens är påbörjade..... gaaaah!
Onsdag är det strömsholm med Linus, föräldramöte på kvällen
Torsdag är det strömsholm IGEN med Linus och sen psykologiprov på kvällen
Fredag måste jag sitta med hemprovet och sen teater med medföljande recension på kvällen
Lördag är det arbetsdag på dagis......
Söndag är det kalas för Coralin på lek och buslandet
PLUS att jag måste lämna in hemprovet samt en inlämning i  engelskan

Veckan därpå är det faktiskt bara uppsatsen kvar i svenskan, en inlämning kvar i engelskan plus ett prov plus en muntlig framställning, sen ska jag lämna in i religion och så är det ju de härliga 29 frågorna i psykologi att besvara såklart.
Detta är ju såklart om vi håller oss FRISKA!
Just ja, måste boka vaccination för tbe också, för alla utom Emil.

Men annars har jag inget att göra......
 

 

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11 12 13 14
15
16 17
18 19
20
21
22
23
24
25 26 27 28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards