Alla inlägg den 3 april 2011

Av rockadog - 3 april 2011 09:19

... och jeeeez vad fort det går!! 
Nu väntar en vecka med aktiviteter varje dag... nästan ivf!
Måndag- kalas för mamma som fyller år, plus simskola!
Tisdag- vara med på dagis
Onsdag- hembesök hos en familj som ska omplacera sin hund
Torsdag- fixa 80-tals outfit inför festen på fredag
Fredag- åka till Stockholm och festa!
Lördag- försöka att inte vara bakis och gå på öppet hus-dag på Emils dagis!
Söndag- Magnus åker ner till Ängelholm igen.....
   (Kolla hans steg!!!!!)

Måndag vecka 15- simskola plus muntlig redovisning! 
Tisdag- plugga ifatt allt jag inte hunnit föregående vecka! 
Onsdag- föräldramöte på Coralins OCH Emils dagis, undrar om jag kan dublicera mig? 
Torsdag- påskfest på Coralins OCH på Emils dagis! I love it! Vad ska man välja?! Ia kommer hit! Dessutom närträff i två ämnen samtidigt... lovely! 
Fredag- Magnus kommer hem! 
Lördag- lämna de tre vuxna hos pappa och åka på Linus första utställning!! 
Söndag- Ia åker hem till C igen! 
   (min snyggaste Linus!!!!)

Vecka 16
Skola/jobb/dagis måndag - onsdag 
Torsdag och fredag- lov! 

Ii sin nya sele som jag gjorde i torsdags! Den sitter jättefint och vrider inte på sig. Verkar absolut inte störa honom till skillnad från andra jag provat på honom. Han nöjd och jag nöjd!   
 

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11 12 13 14
15
16 17
18 19
20
21
22
23
24
25 26 27 28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards