Alla inlägg den 18 april 2011

Av rockadog - 18 april 2011 09:03

Sen krocken har jag inte velat dras med en sjukskrivning. Jag var mammaledig till nyår i år och det orkade jag med. Men nu har jag börjat känna av "verkligheten" med en whiplashskada... och det är INTE roligt. Inte ett dugg. Jag har ont konstant, alltså utan paus och huvudvärk får jag också, för jag spänner mig och blir trött i musklerna. Nu har jag ringt till vc för att få en sjukskrivning på 25-50 % och se om det blir någon skillnad. Jag ska plugga färdigt allt jag håller på med nu, vilket är ca 125 % om man räknar det i effektiv skoltid. Hursomhelst så kommer jag inte ge mig på så här mycket igen med den här överhängande risken för konstant huvudvärk också! 
Jag hoppas att jag sen får igenom det med f-kassan också! Men jag ska be svärmor om hjälp, hon har jobbat på f-kassan för länge sen och har nog lite tips.

Idag ska jag ut till Oboy, hovslagaren kommer. Vi har fortfarande inte bytt däck på bilskrället så jag hoppas att jag missar alla poliskontroller!!!! Men imorn ska däcken bytas OCH bilen ska rekondas. För blä va den stinker. 


La upp massa bilder på facebook igår och orkar inte lägga upp alla här så här får ni en länk




 

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11 12 13 14
15
16 17
18 19
20
21
22
23
24
25 26 27 28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards