Alla inlägg den 26 april 2011

Av rockadog - 26 april 2011 21:49

Vi har varit på Oset flera gånger på sistone och promenerat! 
Här kommer bilder från i söndags!

   
Fåglar, gås och måsar... 
       
Sovande gås. Min älskade make. Springande Emil! 
     


Det är så galet vackert där! Linus var enda hunden med i söndags och han skötte sig exemplariskt, t o m när jag flög två meter upp i luften och skrek som en gris när en ORM rasslade i vassen! 
     
Som sagt, VACKERT! 

Vårt påskris eller vad man nu ska kalla det. Utomhus pga av nysningar! 
  
       
Linus har grävt en grop där han kan svalka sig! Sen gick jag en promenad i området här med pappa och hundarna.... det var nog i lördags tror jag! 
     
Oset i fredags med pappa. Älskar den blåa himmelen! Coralin och Ratto är sötast! Och Linus leker filosof på bryggan! Det kom två ÄNDER! Dom ÅKER FRAM PÅ VATTNET!!! (=BAFF BAFF BAFF)

   Oboy har fått en medryttare! Känns jätteskönt att vi inte MÅSTE åka dit ....    Rattos favoritstenar sen många år tillbaka! (i skogen bakom dagis)

Av rockadog - 26 april 2011 21:26

För några veckor sedan var vi vid södra station och då var våren kommen och krokusarna galet vackra! Linus däremot fattade naaaaada av posering just då :P   

Den bästa bilden den dagen! 
   
Tomten hemma krattades och blev rätt fin att springa på !   
Linus i skogen vid dagis!   Kolla hörnet av tomten där!           
Vackraste Ia på besök några dagar sen.... för två veckor sen!?
   Omgjorda hörnan!!!! 
 
Linus var ju med i stallet och det har jag också skrivit om, jätteduktig och inte ett enda BAFF!
   
Våren var inte lika varm för några veckor sen, barnen var mycket mer påbyltade då! Nu ska det bli kallt i månadsskiftet igen, hua bara 2 grader på måndag!!!!
     
Linus prövade att rymma! Sen satt han sött. Ia och Ratto! Jag och Ratto i solen!
       

Av rockadog - 26 april 2011 12:43

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11 12 13 14
15
16 17
18 19
20
21
22
23
24
25 26 27 28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards