Alla inlägg den 6 april 2011

Av rockadog - 6 april 2011 09:48

Natten till igår vaknade jag av att Coralin satt och drog in snor helt hysteriskt, men det fanns ju givetvis en anledning eftersom hon har astma. Så jag fullkomligt flög väl till köket, tog inhalatorerna och så febrilt i med dessa i henne. Det gick bra och sen somnade hon om. Det är ju galet det där, att astma faktiskt inte alltid låter PIP PIP i luftvägarna, för ibland är det dessa som är tjocka. 
Tog väl en dryg timma innan jag kunde somna om sen, galet adrenalinhög sådär mitt i natten. Så igår var barnen hemma från dagis, vi hade det jättemysigt hela dagen. Mitt på dagen åkte vi och handlade, åt på Max och stötte på Suki som var på promenad. Väl hemma igen så krattade jag vår kära uteplats och upptäckte hur många gånger Linus har bajsat i vinter. Plus akutbajsande vuxenhundar... hmmppfff. Äckelpäckelmycket var det! 

Linus mår toppen nu igen, han tål verkligen inte Acana eller Orijen ! Däremot ser han superfin ut nu efter 2,5 dag på färskfoder. Han är slank, glänsande i pälsen, pigg och glad! Härligt! 
Imorn ska barnen till dagis och jag ska åka till inhägnaden och träna honom. Måste ju få ordning på lydnadsklass 1 nu ju!   

 
 

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11 12 13 14
15
16 17
18 19
20
21
22
23
24
25 26 27 28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards