Alla inlägg den 14 april 2011

Av rockadog - 14 april 2011 16:39

Provsvaren var under normalvärden och gällande hans mående är vi tillbaka på ruta ett. Ingen leversjukdom eller medfött levershuntproblem! 
Vi får remiss till strömsholm nästa vecka och hoppas då kunna utröna vad han lider av. Förhoppningsvis ÄR det bara foderallergi och ev också allergi mot antibiotikan?
Men istället för att spekulera vilt så får vi remissen och de får helt enkelt ta alla prover som behövs så vi kan veta vad som gäller!

DET KÄNNS SÅ HIMLA SKÖNT ÄNDÅ!!!!
Nu ska vi njuuuuuuta av en helg med fyra hundar igen! Ia är här tills på söndag!!
   

Av rockadog - 14 april 2011 09:46

Igår såg Linus rätt okey ut. Idag är han lös i magen igen (inte jätte men lös ändå), bukig som sjutton, vinglar, var helt blockerad ute på promenaden stundtals och snubblade flera gånger. Han har också kissat på sig jag vet inte hur många gånger idag. Ringde såklart hans veterinär och hon har nu fått en bild på honom per mms. Jag älskar verkligen att ha en så bra veterinär!!! Nu blir det risdiet (något jag funderat i flera dagar på) idag och hon ringer i eftermiddag, hon skulle ligga på labbet efter lunch för att få resultaten så vi vet!! 
Men å vad jag hoppas att det bara var ett fel på provet förra veckan, att han bara har allergi eller något enkelt nu. Lilla gubben, vill verkligen inte att han ska behöva bli en sjukhushund :( 

Själv har jag stressad alldeles för mycket nu, magsårskänsla och konstant huvudvärk. Kluckar i örat och jag går och inbillar mig att jag är halvt döende jag med. 

Imorn kommer äntligen Magnus hem!!!!! Det ska bli så himla skönt!!!! 

Och jag ska faktiskt plugga nu, bara några timmar för sen är det påskfest på Coralins dagis. 
 

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11 12 13 14
15
16 17
18 19
20
21
22
23
24
25 26 27 28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards