Alla inlägg den 8 januari 2011

Av rockadog - 8 januari 2011 10:11

 
Av rockadog - 8 januari 2011 09:36

Ja hon är ingen hund men vi hälsade på uppfödaren av hennes valp. SSex vuxna hundar och fyra valpar, ett underbart möte! 

Först satt vi inne och mös med valparna och lekte. Så himla mysiga! 

C har ju varit där flera gånger men för min del är det ett tag sen jag fick valpsniffa så små pluttar. Dom är 5,5 veckor nu och har fått börja vara ute bland de vuxna hundarna. Trots att det inte är stor yta för alla dessa hundar så fungerade allt utan ett enda bråk. Inget gruff, inte ens en start till bråk! Och då har hon en slyngel som vill ha uppmärksamhet, träna, kampa och fara runt mitt ibland alla. Godisutdelningen var rörande, alla hundar hade speciella små trix för att få godis. Så rart så jag nästan blev tårögd. Själv blev jag utvald av en liten krabat som jag tror heter Linus.....

   Här får jag mina fingrar tuggade på av honom :)


Till slut blev det en himla söt krabat, som jag tror kommer passa henne perfekt!! 


Idag ska vi ut till "min" uppfödare och hälsa på korvar :) Det ska bli himla roligt! Jag hoppas att jag får med mig hela familjen men Emil är skapligt snorig så det kanske bara blir jag och Coralin, får se helt enkelt. 

Nu ska jag försöka mig på att ställa in så jag kan blogga från mobilen, eller ivf lägga upp bilder! 

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8 9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards