Alla inlägg den 3 januari 2011

Av rockadog - 3 januari 2011 10:06

Just hemkommen från tandläkarbesök med Emil. Frågade om mina egna blåsor som kommer och går och hon sa att det är aftonblåsor. Helt ofarliga :) Skönt! 

Däremot måste jag ta mod till mig och dra ut min trasiga tand och laga den som behöver rotfyllas. Det ser jag INTE fram emot. 


Igår var jag på "långpromenad" i Lundbyskogen med Cissi och Vinna. Jag tog med alla mina tre och det blev ändå en rätt lugn promenad. Tog inte ett enda kort men i minnet har jag många fina bilder av Rattos bus och fnatt. Vi gick mest och pratade om sorgliga saker och det kändes inte som att jag var på fotohumör då. Ratto rallade runt som en galning och vägrade gå i koppel. Så fort jag kopplade honom så gick han med bakåtslickade öron, steppade och skällde konstant. Jag vet ju att det är för att det gör ont i honom, lättare att orka med om han får ralla igång sitt egna adrenalin. Så himla hemskt att det inte är något som hjälper honom nu. Jag ska ivf ge simningen en sista chans, för fryser han inte (iof var det "varmt" igår) så kanske han kan bygga bättre... eller öht. Men dagarna är ju räknade hursomhelst. 

     

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8 9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards