Alla inlägg den 5 januari 2011

Av rockadog - 5 januari 2011 17:29

Har sålt av massa saker senaste dagarna (men har mycket kvar, tar aldrig slut tror jag) så idag hasade jag mig iväg till affären och postade allt. Alla tre hundarna, plus Magnus och barnen följde med. Eddie får typ panik i centrum, men det är verkligen inte djupgående. Han är egentligen inte rädd, utan fjantar mest. Däremot började några skitungar smälla och det blev han lite stressad av. 

På vägen hem släppte jag Ratto och kastade snöklumpar in i dungen, han for efter och det är ju superb träning för honom. Får se om det ger något resultat på någon vecka eller två. Det är ju inte direkt jobbigt. 

Har sparat ner nr till krematoriet i telefonen, ett stort steg. Måste ju ringa och fråga om massa saker innan jag vågar prata med veterinären. 

Men det känns bättre idag. 


Igår däremot, livet blev ju inte bättre av att jag fick massa skit i ansiktet. Bl a så tycker svägerskan att vi kan skylla oss själva som har det som vi har det, för JAG HAR JU SÅ MÅNGA DJUR!! Hatar verkligen när folk gör om individer till pengar, det är bara idioti. 


Men jag fick min nya beg telefon idag så jag är glad över det ivf. Den är rosa och såååååå fin! 






Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8 9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards