Direktlänk till inlägg 5 maj 2011

Har jag inte berättat om bajstanten?

Av rockadog - 5 maj 2011 10:21

Det var ju flera veckor sen det hände.... och eftersom jag redan är påmind idag så kan jag lika väl dela med mig av storyn. 

Jag är ju rätt ordningssam, tycker om att ha det rent och fint omkring mig. Stök är inga problem men just att det blir skitigt tycker jag inte om.


Hursomhelst, vi (jag och barnen- Magnus var väl i Ängelholm tror jag) var ute på gården och lekte när en dam kom knipandes. Hon såg verkligen nödig ut och jag tyckte faktiskt synd om henne. Rätt som det var så kommer hon fram till mig och säger rakt ut "jag håller på att skita på mig"..... varpå jag antagligen fick en panik i ögonen och funderade på om jag skulle erbjuda toalett (med efterföljande sanering) eller om jag skulle spela dum besökande.... hmmm... men stackaren såg så ynklig ut och hon berättade att hon käkar tabletter som gör att hon får diarré (okey här hade jag redan planerat spritinköp) och att hennes dotter med man inte var hemma än.... gah. Jaja, snäll som jag är så erbjöd jag henne att gå på toan. In for hon i fullt jehu och lämnade dörren öppen (!!!!!!!) varpå jag hör allt (!!!!!!!) och står och ulkar ute i hallen.
ODÖREN.... god damn it!
Nej, god samarit är jag nog inte... för jag klarar liksom inte ens av att gå på offentliga toaletter, än mindre att en stackars dam sitter på MIN toalett. 
Hursomhelst, jag tog barnen i bilen och åkte och köpte sprit (för att får det RENT) och sanerade toaletten grundligt... men det tog säkert en vecka innan jag vågade sätta mig på den ändå! Tur vi har två!!!!
Härligt värre är det att påminnas om denna traumatiska upplevelse (även om jag tycker väldigt synd om henne) eftersom jag stöter på hennes dotter med man varje dag. Mannen hör inte till den fräschaste kategorin heller utan kör med sådana där dova, rossliga harklingar ni vet, det låter ungefär som att han sväljer halva halsen, sen kommer det ut en stor härlig loska som han avfyrar där han är för stunden (som sen äckelvalpen slaskar i sig!!!!!!!).... alternativt så snyter han sig i handen med en sådan där härlig harkel före och så dånar det som jag vet inte vad när han tömmer kanalerna....

Värre är det kanske när man ser någon stå och klia sig i rumpan innanför byxorna och sen klia sig lite på näsan? *ryser*

Har jag nämnt att jag skulle trivas rätt bra LÅNGT från folk?
  

 
 
Ingen bild

The Crazy Pack

5 maj 2011 10:40

Jag gapflabbr här! Men kan ju lugnt säga att jag är jävligt lycklig att det inte var jag som utsattes för vare sig bajstanten (eller att ha hennes mage, fy!) eller snorgubben!

rockadog

5 maj 2011 11:45

Hahaha nä det var en fruktansvärd upplevelse!

 
Ingen bild

Cissi

5 maj 2011 11:41

Hahahahaha, herregud jag skrattar fortfarande!

rockadog

5 maj 2011 11:45

:DD

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av rockadog - 30 mars 2016 10:42

.... Bara flyger iväg. Jag försöker tänka på att göra varje dag speciell. Gratulera dagen för att den kom och för att vi fick vara med! Vi har just haft påsklov, dagarna har gått väldigt fort men vi har hunnit med massor. Besök nästan varje dag, gr...

Av rockadog - 26 februari 2016 08:33


Ni vet det där man gör utan att tänka på det. Eller så tänker man på det men ifrågasätter det inte! Vi har ju tre mycket speciella hundar; Eddie 13,5 år, Bambi 4 år och Kitty snart 3 år. Barnen är uppvuxna med hundar såklart och mycket blir så själ...

Av rockadog - 16 februari 2016 15:56

Livet, det där livet... Det HÄR livet som vi lever här och nu alltså. Sedan vi flyttade hit har jag funnit mer och mer av det där kvalitativa i livet. Det är lugnande att känna att livet är fint som det ÄR, även dagar och perioder som bjuder på mot...

Av rockadog - 11 januari 2016 11:00


Året började med massa huslet, massa visningar och budgivningar. I april flög farmor upp till himmelen. I juni hittade vi vår drömbostad och sommaren präglades av packning och jobb! Ia blev en änglahund också. Efter flytten hit fortsatte kaoset; Ly...

Av rockadog - 2 oktober 2015 14:57


idag har vi bott här på vår fantastiska gård i en månad! En månad som gått så fort men vi har hunnit med så otroligt mycket! Vi har byggt en lösdrift, det stod ju på priolistan och det är så skönt att hästarna har den! Båda går ofta in och står...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards