Alla inlägg den 6 maj 2011

Av rockadog - 6 maj 2011 20:24

Nationellt prov - check
Muntlig handledning i engelska - check (och ligger på MVG) 
Kalas för Coralin på Lek och buslandet- check

Imorn är det städning på dagis (utestädning), sen hem till pappa på lunch, sen ut allihopa till travet! Ska ta med Linus så får han rejäl träning imorn :DD
På kvällen måste jag sitta lite med mitt hemprov i svenska, för på måndag är det reportage som ska in, teaterrecension, sen börjar nästa hemprov på tisdag, inlämning i engelska senast söndag, sen är det prov på skolan på torsdag......

Men sen jädrans, så har jag bara en inlämning i engelska kvar, uppsats i svenska, uppsats i psykologi, svara på massa frågor i psykologin samt i religion, prov igen, samt muntlig handledning.... och SEN är det......


S E M E S T E R!!!!

Så jag avbokade Rattos seniorkoll IGEN, utan ny tid. Han mår himla bra numera, pigg och perky varje dag, glad svans, fint hull och rör sig himla bra!

Linus ska till veterinären på måndag igen, troligen till Karlskoga med Beate. Jag har som ni ser ovan så äckligt jädra mycket nu och det är skönt med lite hjälp då måste jag erkänna. Har inte bestämt mig för om jag ska stressa ihjäl mig lite och försöka hinna följa med... är så daddig med honom men jag vet att han ser mig som största tryggheten, vore sååååå jobbigt om jag inte var med om det hände något. 


Hursomhelst, Coralins kalas var jättelyckat. Hon fick massa fina presenter; rockring, brännbollsset, jojjo och portmonä, massa pysselgrejor, smådjur och säkert något mer. Alla barnen var helt slut men väldigt nöjda. Emil gjorde illa benet men verkade inte ha ont sen när vi gick hem. Får se hur det är imorgon. 
 

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards