Alla inlägg den 30 maj 2011

Av rockadog - 30 maj 2011 12:36

.... har jag hittat ett hus/en gård som jag gillar! Egentligen för litet men stallet är stort, det finns pool och poolhus, samt flera uthus med potential. Själva bostadshuset behöver inga direkta åtgärder men har också potential för att passa oss ! 

För såhär kan man ju inte ha det! Bo i stan men åka ut på landet varje ledig stund! Men just också själva TVÅNGET, att behöva åka 4 mil för att BARA ge hästarna hö.... det känns inte som att det är värt det. Samtidigt kan jag inte kräva att jag inte ska behöva åka sträckan....

Och i vinter så MÅSTE vi, om vi ska ha honom där, åka minst 3-4 ggr i veckan och ta mockning och ridning... vilket jag inte ser fram emot... hala jävla vägar och så min körsträck i vanlig ordning då... 

Gårdet som jag skriver om ligger ivf bara 1 mil från dagis, och dagis hamnar dessutom på Magnus väg till jobbet, vilket betyder att jag inte behöver åka varje dag ändå....

Sen finns det ett mindre hus som jag tittat på länge. Det är ROSA! Jag älskar det! Det är ett gammalt stenhus som är i stort sett gratis, nära dagis och nära Magnus jobb. Det är inget stall men ligger lite off ändå och det finns massa stall i närheten. Potential men garanterat mer arbete!

Jaja, vi får se helt enkelt!!!


Idag kommer min älskade Linus hem!!!!!!!!!! 

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards