Alla inlägg den 8 maj 2011

Av rockadog - 8 maj 2011 09:33

Igår gjorde vi allt som planerat förutom pluggandet! Så nu har jag suttit med det en halvtimma och tog en lite bloggpaus nu. 


Linus var ju med på travet igår, han inledde med att skälla ut en pudel, det är otrevliga små rackare tror han. Men sen var det ju SÅ MÅNGA HUNDAR överallt!!! Och helt omöjligt att orka skälla på alla = väluppfostrad snäll valp vid sidan. 
Några gånger bråkade han och försökte prångla sig ur halsbandet men han lyssnar ju ändå när man lockar honom framåt och platsar vid fötterna trots det fruktansvärda oväsendet!  Han skötte sig TOPPEN!!!  Vet dock inte hur många som kom fram och sa "åh guuu vilken fin schäfer du har, hur gammal är HON". Min stackars rakade valp (hela magen är rakad) ser ut som en tik! 

På vägen hem plockade vi upp Ratto och Eddie som var hos mamma och Linus reagerade knappt på att dom kom in i bilen!

Får nådig panik när jag läser hur långt alla kommer i träningen med sina valpar. Platsliggning liksom? Ehh, no, veterinärbesök is tha shit! Och stressa däremellan! Wiihaaaa!  :( 

Nä nu ska jag skriva färdigt det där himla provet och recensionen, imorn blir det reportage, nytt prov på tisdag också... suck suck... bara att hålla ut. Tre veckor kvar bara.  

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards