Alla inlägg den 9 september 2011

Av rockadog - 9 september 2011 09:49

Idag tog vi en härlig skogstur vid barnens dagis. På vägen tillbaka mötte vi en flattekorsning och en BC. Eddie tog det lugnt och Linus VAR TYST! WOHO! Sen kom en kvinna med två små tusshundar, Eddie ville hälsa och Linus sa två BAFF men höll kontakten med mig! BRA! Sen sist så kom det en kvinna med en JRT och DÅ orkade inte Linus mer, BAFF BAFF BAFF men sen full fokus och kontakt, samt satt ner och studsade på plats för att visa hur duktig han är!!! 
Vi råkade pricka in en hel dagisavdelning och några fick sig en utskällning *muttrar* men det tyder verkligen på att han har så mycket att tänka på så han orkar verkligen inte fokusera mer än på några få möten. Sen så verkade han tänka själv "men just ja, det är ju barnens vänner, nu måste jag vifta på svansen" för han blev såååååå glad när grupp två av barnen passerade.


I skrivande stund ligger Eddie som en padda bredvid mig och Linus har tvärdäckat i hallen. SKÖNT! Så nu är det meningen att jag ska plugga.... *mantrar*

Och bäst av allt, DET ÄR FREDAG!!!!!!!!!!

Helg, underbara helg! Och vi har INGET inplanerat!!! Så himla skönt!
    En bild från augusti när jag, pappa och barnen var på Parken Zoo.   Och en annan bild från när vi var och badade med våra vänner i Hjälmaren!

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards