Alla inlägg den 16 oktober 2011

Av rockadog - 16 oktober 2011 10:22

Jag blir galen av att "leta" hund. Det finns så förbannat många nötter till folk alltså! 

Hund 1, trots seriösa frågor i tre veckors tid så får jag bara veta att hunden är "snäll och go och förtjänar ett eget hem nu" ....... 

Hund 2, bestämde träff IDAG för att träffa hunden och ev få ta den på prov. Igår fick jag ett sms där dom ångrat sig. Bravo liksom, dagen innan. Men hellre då än sen ändå.......


I fredags träffade jag dock en hund från Sos, Summer! Jisses vilken fantastisk hund!!!!!!!!! Lugn, stabil, inte ett dugg skällig. Runt 5-6 år gammal. Steriliserad. Så otroligt fin! Magnus tycker dock att hon är lite stor tror jag. Det vore mer pratktiskt med en dvärgpudel faktiskt. Men jag saknar att ha en hittehund och jag tycker faktiskt inte att storleken är det väsentliga, utan det är temperamentet som är det primära, varpå Summer verkligen ligger på topp. 


Jag och Coralin åkte ivf till Stockholm i torsdags, vi har haft fullt upp och är båda helt slut nu. Umgåtts med Maria, Salo och J m familj.

Ska lägga in lite bilder från dagarna. Det var ett helt spontant besök där, fick skjuts med Carro och hennes barn så det blev ju nästan gratis också *gilla*


I skrivande stund är jag telefonlös, Magnus håller på med någon flashig uppdatering men förhoppningsvis får jag tillbaka den i bättre skick sen :)



Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards