Alla inlägg den 6 december 2010

Av rockadog - 6 december 2010 15:10

Nu är sista julklappen beställd! Känns superbra!! Åh va skönt att ha allt klart nu! Och bara en av dom som ska betalas i efterhand så det känns också bra. 


Annars tänkte jag skriva ner vad jag planerar i veckan, för annars lär det glömmas! 

Måndag: Avslutning på simskolan, Magnus åker till jobbet/Finland

Tisdag: pynta hos Oboy 

Onsdag: handla och sen baka lussebullar

Torsdag: ehhhh kommer inte ihåg! 

Fredag: Åka till Oboy! IDOLFINAL! Då blir det myskväll själv med barnen antar jag. 

Lördag: Magnus kommer hem på dagen. Baka pepparkakor! 

Söndag: Lusselunch hos pappa! 


Nästa vecka! 

Måndag: 

Tisdag: 

Onsdag: 

Torsdag: Julavslutning på dagis! 

Fredag: åka till Stockholm

Lördag: Utställning på Älvsjömässan! 

Söndag: Magnus åker till jobbet igen.... 


Julveckan! 

Måndag: 

Tisdag: 

Onsdag: Maria kommer! Cissi anländer till stan.. 

Torsdag: Magnus kommer hem! Storhandla mat! 

Fredag: JULAFTON! 


Tänk va skönt att inte ha en stressig tid nu innan jul! 

Känns som rena rama semestern!!!   

Av rockadog - 6 december 2010 11:58
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av rockadog - 6 december 2010 11:32

IGEN! Jag hänger inte alls med ! Det går så sabla fort det här året! Känns verkligen som att någon tryckt på snabbspolningen! 


Idag är det tex avslutning på Coralins simskola. 13 ggr har hon gått redan. Helt sjukt ju! Duktig som sjutton är hon också! Hon blir uppflyttad två "grader" till nästa termin och det är ju toppen! Hon älskar verkligen att simma och leka i vattnet. Sista gångerna har hon börjat dyka och dessutom simma under vattnet. Jag var nog ungefär lika gammal som henne när jag började simskola och jag simmade hellre under vattnet än vanligt bröstsim :) Pappa kommer och så går vi alla och tittar. Det är väl sådan där märkesutdelning också. Så hon får simborgarmärkena!


Snart är det lunch och sen funderar vi på om vi ska orka/hinna  åka ut till Oboy och julpynta lite. Men jag är trött idag. Väldigt trött. Vet inte varför egentligen? Kanske är den här förkylningen? 


Här är en bild från igår.... 

  

Sen har jag sjukt mycket på lagret också. Försöker sälja av allt nu! 

 
       Har några koppel kvar tex, över 200 cm allihopa som jag säljer för 200 kr st. Det är ju snorbilligt men jag tror alla i min "krets" har sin dos av lädret nu. 

Sen är det massa halsband som jag bara vill bli av med. 100 kr styck för dom på undre och 75-80 för dom på övre bilden.... och så alla smyckena på smyckesträdet är till salu! Shit, jag måste sluta göra saker utan att folk har beställt dom!!! 

Men jag tänkte slumpa bort dom för 100 kr styck. Det är ju trots allt kul att göra.... 

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20 21 22 23
24
25 26
27 28
29
30 31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards