Alla inlägg den 17 november 2013

Av rockadog - 17 november 2013 10:08

Kitty förstår inte riktigt vad ett spår är, men igår fick hon ett och hon trippade sakta och lite osäkert framåt, genom en vinkel, fram till mål. Hon ville helst gå bredvid mig och ha ögonkontakt, alt bakom mig för att gå i mina nertrampade spår, men som sagt, hon nådde målet till slut :)

Bambi, Bambi Bambi... Min lilla dammsugare! Hon vet precis, ner med nosen och svansen i propellerläge och sen iväg! Hon fullkomligt dammsuger spåret, fryser och nosmarkerar slutet men är fasiken inte nöjd där! Hon ska få ett ordentligt spår idag, Cissi får lägga det och det ska vara pinnar och grejer i det! Kanske ett riktigt appellspår?!
Måste ju tävla med någon hund snart!

Eddie fick ett galet svårt, han spårar så sött, nos i backen men sen går han bara och strövar bitvis, det är när spåret är för lätt! Men man tror ju att han inte spårar! Helt klart knepig liten vovve! Men han är duktig!

Alla tre var ju duktiga, det blåste som fan och ändå kämpade dom på jättetappert!

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards