Alla inlägg den 26 mars 2012

Av rockadog - 26 mars 2012 09:14

Glömde visst bort att jag har en blogg i två veckor... haha! Stackars er typ 2 läsare som troget kikar in varje dag... eller det kanske är min man och jag själv som råkar göra det? Haha! 

Massa har ju hänt sen sist.
Lycka var halt på 4 ben varav mer halt på 3 ben. Eftersom jag redan har Oboy som kostar en del varje månad plus att JAG egentligen inte få ut vad jag vill med honom, så bestämde jag mig direkt för att inte behålla min del i Lycka. C och P köpte ut min del och jag började om mitt letande efter häst.

Oboy fick sina tänder fixade och tungan har läkt jättefint verkligen. Den har liksom "åkt ner" mer och det ser inte alls läskigt ut som jag trodde. Han rids med bettlöst nu och det fungerar bra, han är ju väldigt känslig för sits och minsta tag i tygeln så svänger han ju, oavsett bett eller ej. Duktiga fina pojken. 

Jag och C åkte runt en del och tittade på olika hästar. En föll jag extra mycket för och i fredags hämtade vi hem henne. Hon är ett engelskt fullblod på 19 år som kallas för Krita. 
Har inte ridit henne än här "hemma" så jag lär väl flyga av idag när premiärturen ska bli av. Haha.

Våren, våren, våren! Den har kommit! Visserligen var det -1 imorse men det ligger runt 15-20 grader nästan varje dag! Det är ju fantastiskt!!!

Och om 3 veckor är vi i Spanien! Kan ni förstå eller? Vi har biljetter och allt redan! Pappa åker ner redan nästa vecka! Kita ska vara hos C och Linus hos Beate. Eddie är kvar hos J och det verkar gå bra :) 

På söndag är det MH med Linus, Lotka, Lahkki och Lukas! Ska bli så himla roligt!!!!!!!!!

Vad mer då? Äh, ni (två) vet ju hur mitt minne är .... 

må väl istället! 

 

två asgamla bilder från en promenad vid Karlslund i november- 11 tror jag....   

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards