Alla inlägg den 7 mars 2012

Av rockadog - 7 mars 2012 09:58

Idag känner jag mig pussinuttigt kärleksbubblande :) 
Väckarklockan ringde inte imorse, men Coralin vaknade exakt kl 7:20 ändå, så vi försov oss inte. Sötaste älsklingen gick upp, klädde på sig och kom in i sovrummet och frågade om jag ville ha kaffe på sängen   Hur söt får man vara? 
Emil låg kvar och drog sig i sängen, klappade mig på kinden och sa "godmorgon fina mamma".    
Jag har så fantastiska barn, de är så varma och goa, så kärleksfulla, glada och fantastiska. De gör mig så glad och lycklig!!!!!
Tiden går så fort verkligen, för ett år sedan var Coralin i 6-årstrots och Emil i 3-årstrots, mornarna var rätt jobbiga och speciellt som Magnus var borta 10 veckor förra våren, det var DÅ tungt. Men nu är de så självgående, de gör allt och skrattar och skojar med varandra på mornarna.
Lämningen tog väl 5 minuter imorse, det är skönt att lämna glada positiva barn på dagis. Sen åkte jag till stallet och gjorde klart, det var redan mockat av S så det tog bara en liten stund. Hästarna var lugna och glada och nöjda. Så skönt! Livsglädjen på topp. Hundarna åt hästbajs och sen fick Linus något kärleksanfall och hoppade rakt upp i famnen och pussade mig med hästbajs mellan tänderna, jättemysigt... eller inte... men det var ju av kärlek
Kita är så fantastisk så länge hon är lös, ingen koppelvana har hon, men lös= underbar. Hon är jättelydig och lyhörd för allt. Så underbart. Och Eddie trivs hos Jenny. Också underbart!
Och idag ska jag simma, UNDERBART det med!


Den här bilden har jag som bakgrund på telefonen nu, det känns också som en framsteg, jag vill se honom varje dag nu! Min fantastiska Ratto    

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards