Alla inlägg den 14 december 2012

Av rockadog - 14 december 2012 10:08

Förra veckan fick jag hem min nya telefon. Jag HATADE den hela första dagen, men efter lite telefonsupport från Ms barndomsvän så förstod jag den bättre och tyckte om den liiiite åtminstone. 
Det är en Samsung III 4g- någonting. Den är för stor för att hålla i en hand och klara funktionerna enkelt, men annars har jag faktiskt fallit för den nu. Kameran är fantastisk! Den är grymt snabb och så verkar den vara rätt stöttålig, jag har redan tappat den minst 10 ggr och skärmen är fortfarande hel :) Iphonen har jag bytt skärm på två ggr och baksida två ggr, nu sitter det ju aluminiumbaksida på iphonen så den är lite mer stöttålig. 
Åter till min samsung då, den är förutom stöttålig, snabb och med bra kamera, väldigt smart... dvs när någon ringer från ett nummer som inte finns i adressboken så kommer det upp vart numret är registrerat eller på vem, så jag slipper svara om jag ser att det är någon reklamfirma :) Det gillar verkligen. Alla appar som jag är beroende av finns, förutom Quizkampen, men det kan jag spela på min gamla så länge, den är på gång till android. 
Av mig får den hitills 4 av 5 stjärnor. 

https://www.tele2.se/mobiltelefoner/samsung-galaxy-s-iii-4g?abonnemang=volym-lag 
På länken kan man läsa mer om den :) 

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards