Alla inlägg den 10 december 2012

Av rockadog - 10 december 2012 12:17

Nu har jag identifierat min borttappade blogglusta! Den tappades bort i samband med alla tråkigheter förra året, men också i samband med att jag av någon dum anledning blev rädd att trampa folk på tårna. Eftersom elakhet och dumdristighet är bra shit, så återtar jag min gamla anda! Haha, nä men det är nog så att jag vet på ett ungefär vad det är för läsare jag har och jag har inte lust att bli osams med folk. Vilket i sig är ganska galet, för åsikter står jag ju för irl, så varför inte här på min lilla sketna blogg? 
Men det ska bli skärpning och fullt av åsikter här snart igen! Fast kanske inte lika givande som förr, eftersom typ allt i mitt liv just nu handlar om familjen (inkl djuren såklart) och kurslitteratur/plugg. Fast samtidigt så läser jag så himla intressant litteratur nu och det finns rätt mycket att skriva om det :) 


På återseende! 

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards