Alla inlägg den 3 mars 2014

Av rockadog - 3 mars 2014 15:41

... Är ett starkt ord!
Jag har varit hos min hjärnskrynklare idag och som sig bör, efteråt, så känner jag mig starkare och svagare.
Hon är grymt bra, lugn och på något vis metodisk utan att påverka för mycket.
Idag pratade vi om mitt stora problem med att säga nej!!!
Hon sa att det är väldigt sällan hos säger till en klient att den måste något, men nu sa hon att jag MÅSTE börja säga nej. Så ni i min omgivning, var beredda, nu jävlar blir det nej!!!!!
Förutom när det kommer till saker som får mig att må bra förstås!

Saga blev ett monster förra veckan, det slutade väl men jag vågade inte behålla henne. Så jag och H bytte, hon fick monstret och jag fick tillbaka Lycka!
Så nu är jag glad igen, min fina Lycka! Har nog saknat henne mer än jag insett! Hon är så himla go, hade glömt hur mysigt det är med hennes prat, hur lugn och snäll och faktiskt är!
Perspektiv är alltid bra, men nu känner jag att jag inte kommer släppa henne igen!

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards