Alla inlägg den 11 april 2013

Av rockadog - 11 april 2013 11:33

Idag hade jag äntligen en läkartid för att utreda varför jag mår så piss, ok att man kan må dåligt men så trött och jävlig som jag varit hela vintern är fan inte normalt. Är helt inställd på att det är cancer eller något annat dödligt :( 
Hursomhelst så har de tagit blod för att utreda allergier, hormonrubbningar, näringsbrist eller vitaminbrist...sänka och njurar och lever. Lovelydovely, två veckors ångest nudå. 

Har fått flera svar ang Lycka, men ingen som ringt än, utan bara mailkompisar och bildsamlare. En verkar jättebra men hon vill ha henne på foder. Får se om det blir något där och om hon ringer imorn som hon sagt. 

Idag ska jag iväg och träffa ansvarig för min praktik, börjar på måndag och håller på nästan fem veckor i sträck. Halleluja liksom, kommer vara helt död. 8-16:30 mån - tors och 8-16 på fredagar. 
Ikväll har jag ridlektion för M igen, länge sen sist och vi ska prova något nytt idag, ska rida med Oboy på släp. Det kan bli intressant!!!! Men det skulle underlätta om det fungerar, för Lycka vill ju inte bli riden själv och Oboy behöver motion! Coralin ska förhoppningsvis rida lektion imorn på honom så det vore ju bra om han fick gå lite idag så han är lite med på noterna! 

Nu ska jag skriva ett arbete klart och sen lär jag få spendera en stund med att fixa alla papper klart inför mötet sen. 
 

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards