Alla inlägg den 3 april 2013

Av rockadog - 3 april 2013 10:20

Förra onsdagen skrev jag vårens enda salstenta. Vette sjutton om jag kan påstå att det gick bra, det gick sådär helt enkelt. Resten av dagen spenderade C på skojlandet medans jag och E sorterade bebiskläder och röjde bland sådant vi verkligen behöver bli av med. Brutalt mycket barnkläder finns till förfogande om någon behöver! 
Och möbler, inredning, vuxenkläder m.m.m.m. 
På torsdagen åkte vi till Stockholm. Lunch hos syster och sedan vidare till bror med sambo. De fick massa bebissaker och vi fikade tills barnen var så överspeedade att vi fick bege oss ut i lekparken. På fredagen var vi på tekniska museet där vi tittade på massa spännande saker, såg 4D-bio om FLYG (gissa vem som var in heaven?) och lekte massa! 
Lördagen bjöd på brunch hos bror och sen åkte vi hem. C fick feber på vägen hem men den begav sig iväg på måndagen. Jag gick ut med Cissi på lördagen och haha, vi hade roligt! 

Igår fick jag veta att Kita somnade in i måndags. Lilla pluttan hade cushings, vilket ju förklarar mycket. Många tankar och känslor såklart, speciellt som Emil döpte sin gosedjurshund till Kita just i måndags, undrar så hur det där fungerar, något måste ju triggat den tanken hos honom. 

Hade skola igår och har det igen imorn. Börjat en ny delkurs nu som handlar om textanalys. Rätt spännande och ännu mer ingrottat på hur man kan splitta sönder litteratur... 

Satt och rensade i telefonen imorse, såg till min bestörtning att det är ungefär en månad sedan någon av mina vänner /familj frågade "hur mår du?"... bra vänner man har? Tror det är dags för en rensning både i själ och in reality!  Livet är alldeles för kort för att slösa bort på folk som drar energi ur en faktiskt, samt på materiella ting som också kostar energi! 

Jag var hemma hos en väninna förra veckan, hon lever enligt någon feng shui och rensar bort allt hon inte använder på en månad, så himla skön energi hos henne. Jag SKA rensa bort saker jag inte använder, det behövs och jag vet att jag mår så himla mycket bättre. 






Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards