Alla inlägg den 26 januari 2014

Av rockadog - 26 januari 2014 10:12

Jag ligger här i sängen och funderar på det där med fel väg v. rätt väg i livet. När man går en väg så är det svårt att veta om den är rätt eller fel, det finns inga skyltar!
Så det är inte konstigt att det blir fel ibland, det går oftast att backa lite och ta den rätta vägen!
Oftast!
Jag funderar över detta ofta, människor berör mig, får mig att reflektera över livet och värdera och omvärdera det vi tar för givet!
I fredags natt fick jag uppleva något obehagligt och ledsamt, en person tog strypgrepp på mig (OBS inte någon som ska anmälas här, det är inte min man!!!!!) och projekterade känslor för en annan person på mig.
Det hela kändes som en film, fast jag var med i den. Den här personen är ung, fantastisk och vacker, denne har hela livet framför sig, potential att göra något stort! Personen blev bara ledd in på fel väg och nu har korsningen hamnat för långt bak....

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards