Alla inlägg under juni 2013

Av rockadog - 14 juni 2013 22:46

Vi åker om lite mer än två dygn! Ska bli skönt att komma iväg faktiskt, men jag kommer sakna Magnus massa!!!!
Allt är färdigt med packning... Eddie får vara med mor i stugan i typ tre veckor, resten hemma hos henne. Bambi hos Linda och Linus hos A.
Oboy somnar in på torsdag tror jag, om vi får ihop alla tider då. Annars får han gå på bete tills vi kommer hem...
Lycka kommer gå på bete:) och så får vi hoppas att hon trots allt tagit sig, men tror inte det:(
Pengar är växlade, kläder packade och ja, det är bara lite småfix med packningen kvar!
Ska vi kul att se vad Linda tycker om rabatten, i stort sett allt i den kommer från henne...

Av rockadog - 9 juni 2013 10:57

Nu börjar jag verkligen få resfeber!
Lycka har blivit betäckt en gång och sparkar bara mot hingsten nu. Tror inte att hon tagit sig! Ska hämta henne idag och har faktiskt bestämt att jag skiter i ombetäckning. Hon blir så stressad så det är inte värt det!
Speciellt inte när jag inte ens är hemma, hon ska få en lugn sommar nu!

Igår hittade vi en bil.... 230-250 hk och jävlar va rolig att köra!!!!
Jag skrattade rakt ut när jag provkörde !!! Fungerande ac och lite pyssel att sysselsätta oss med! Men sjukt rolig som sagt! Och så är det en kombi!

Igår firade vi Rebecca som tagit kandidatexamen som sjuksköterska! Och i onsdags tog syster kandidatexamen som kulturgeograf och bror tog master i journalistik!!
I min familj pluggas det minsann! Ingen press, nädå! :P
Jag blev klar med första årets plugg av fem i fredags, får vänta på min examen jag! Men det går ju rätt fort ändå!

Har jag sagt att jag har världens finaste barn? Är väl inte så pjåkig själv iof, men har några kilon att springa/simma bort i Spanien!
Har jag sagt att jag älskar min man också? Vet inte hur jag ska klara mig utan honom i nästan två veckor?!?!

Av rockadog - 6 juni 2013 11:45

Nu är det ca 1,5 vecka tills vi åker till Spanien!!!!
Och jag förstår inte hur jag ska hinna?!??
To-do:
Skriva hemtenta
Uppgift 1 sommarkurs
Uppgift 2 sommarkurs
Säga adjö till oboy
Hämta Lycka från hingsten
Lämna hundarna till hundvakter
Packa
Vara stallvakt
Måla färdigt lilla byrån
Jobba imorn
Byta bromsar på bilen
Skolavslutning för Coralin
Dagisavslutning
Café björken
Tvätta all tvätt så vi har något att packa.........
Vaccinera Bambi!

Katastrof!!!!! Det känns helt omöjligt! Vet verkligen inte hur vi ska hinna?!

Lycka åkte till hingsten i söndags, det gick bra men hon var väldigt stressad under färden:/ lilla gumman! Hoppas nu hon tar sig på första försöket så hon slipper en resa dit igen!!! Om det skulle behövas så fixar Cissi med det :)

Det här är hingsten, Bravo heter han!

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards