Alla inlägg den 30 december 2013

Av rockadog - 30 december 2013 14:26

Kort sammanfattning utav detta året:
Januari- hmm kommer inte ihåg så mycket mer än att jag skrev ett paper och fick vg, därmed också vg på pedagogikkursen!
Fick nog av kaosstallet och flyttade hästarna till Cecilia! Bästa stallet någonsin!

Februari- har för mig att månaden handlade mest om plugg, hästar och sjuka barn!

Mars- C började rida på karlslund!
Massa träning och även inofficiell rallytävling m Linus!

April- roligaste praktiken började! Fyllde 30+, tränade hundar och inget speciellt då heller....

Maj- C fyllde 8 år och hade kalas med massa kompisar, plugg och praktik! Och hästar och hundar....

Juni- oboy blev en änglahäst! Åkte till Spanien! Bror blev pappa.

Juli- kom hem från Spanien den 17:e, Linus flyttade, Kitty flyttade in, hjälpte bror att flytta...

Augusti-stugan en vecka med familjen Nederman, c började 2an, valpkurs...

September- svåraste terminen började för min del, Lycka flyttade till sitt nya hem.... Tatuerade mig, E fyllde 5 år och hade två megakalas!

Oktober- blev gudföräldrar åt finaste Liv! Klarade tenta nr 1 denna termin!

November- ullaredspremiär för min del, annars en mörk månad!

December- julkaos och livskaos!

Kan lätt säga att jag hoppas att 2014 bjuder på roligare upplevelser än detta året!

Av rockadog - 30 december 2013 10:47

Har inte mått så bra den senaste tiden, många tårar och mycket depp. Väggen kallas den väl, eller bara vanligt utbränd.
För mycket under för lång tid (år) helt enkelt... Och det tycks aldrig ta slut!
Men nu är det några förändringar på gång, dels flytten, som närmar sig fort som attan, en månad kvar och vi har INTE börjat packa!
Det positiva med en flytt är dels själva miljöombytet men också rensning av saker. Kommer man från en uppväxt med en samlarmor så är det svårt att slänga allt direkt. Men mycket åker iväg till Erikshjälpen faktiskt, väldigt mycket! Sen slänger vi massa också, skönt som sjutton är det!
Hursomhelst så hoppas jag att en flytt blir positivt! Jag hoppas verkligen det!

Imorgon är det nyårsafton. Som vanligt så har vi inga planer. Vi gör inget stort av skiten, en gång har vi haft fest hemma, för 6 år sen... Men nä, det är liksom inte roligare än någon annan kväll!
Till det så har vi ju tre hundar som vill ha lugn och ro. Middag, film och sova står på schemat!

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards